Uppdatering med bilder

Så! Efter mycket omständigheter och en del lathet har jag nu tagit mig tid till att lägga upp en del av bilderna från Auschwitz/Birkenau och några från kvällen på hotellet.
Om ni vill se bilder från statsvandringen t.ex. så är det bara att slänga in en kommentar. 

Utanför Auschwitz

image description
Alice-Jag-My

image description
Wictor
image description
Johanna-Sarah
image description
Linus

image description
Hampus-Dustin
image description
Uffe


Ingången till Auschwitz - Arbeit Macht Frei

image description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Sammarlagt fanns 140 000 vuxenskor
image description
image descriptionimage description
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Auschwitz II - Birkenau

image description
image description
Här åkte judarna in med tågen.
image description
Sprängda gaskammare

image description
image description

Kvällsbilder

image description
image description
image description
image description
Tack för mig. På söndag ska jag åka till Spanien, är osäker på om jag kan fixa internet där så får se om det blir någon bloggning alls, men jag ska försöka.

Pussar från kalla Sverige och Emma.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag slänger in en kommentar!

och vilken fin röd tröja föresten <33333

2012-05-16 @ 15:40:39
Postat av: vill du allt veta vaaa..

jag snor bilderna, moahahahah

2012-05-16 @ 23:25:05
Postat av: Anette

Kul att se bilderna! Spanienreportage nästa då :)

2012-05-17 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0