20120507

Hola amigos! 
Nu är det inte långt kvar tills vi far till polen med vår "älskade" klass och jag antar att ni är lika förväntansfulla som oss. Vi förväntar oss att välkomnas med strålande sol när vi kommer fram och kanske lite frisk luft efter alla spyor som gjorts på bussen. Hoppas också det finns en soptipp i närheten av hotellet så vi kan slänga alla literfulla påsar med intressant innehåll.
Det är väl god tid att börja packa snart men jag hade iaf tänkt börja imorgon om jag får tid över till det, men annars har jag ju några timmar på onsdag innan vi åker. 
Jag tror vi har fixat så vi ska kunna lägga upp bilder direkt till bloggen på hotellet annars får ni ett flertal när vi är tillbaka. 
Som ni ser har vi ju nu också fått upp en enkel design på bloggen och det har vi vår vän johanna att tacka för. Justklickhere för er som vill följa henne på hennes egna blogg som är full av smaskigheter. 

Nej nu behöver jag min skönhetssömn, men länka gärna bloggen så vi får lika många följare som vi hade första dagen! Woho, puss på er alla. Vi hörs snart igen. 

Er egen Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0